rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış yönlendiriyorsun çünkü arkadaşı.
Programlama bölümü burası, program istek bölümü değilki.
Arkadaşa bende nasıl yazacagını yazdım. Anlamıyom illa muhalefet illa muhalefet.