Anket Düşünceniz Nedir?
Toplam Katılımcı Sayısı: 20
Düşünceniz Nedir?
Mükkemmel
%55,00 (11 Oy)
Çok İyi
%30,00 (6 Oy)
İyi
%15,00 (3 Oy)
Kötü
%0 (0 Oy)
Çok Kötü
%0 (0 Oy)
Berbat
%0 (0 Oy)
  • 30-09-2020, 22:34:21
    #10
    Meric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize Sağlık Çok Hoş Tasarımlar Devamı Gelir Galiba
    Sizi hiç merakta bırakır mıyım, tabiki gelir. Sadece gelmekle kalmaz olan bileşenlerdeki hatalar giderilip geliştirilmeye de devam edilir

    KeremWho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık hocam. İleride kullanabilirim.
    Geleceği bilemem ama kullanacağınıza eminim
  • 04-10-2020, 11:08:30
    #11
    Night (Gece) - Poison (Zehir) - Crown (Taç) temaları eklendi.
    Metro teması tamamen elden geçirildi ve düzeltmeler yapıldı.

    Kaspersky Security Cloud tasarımı yapıldı.
    XAMPP için konsept tasarım yapıldı.
  • 27-10-2020, 00:36:57
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekten hoş tasarımlar bir arada. Emeğinize sağlık.
  • 02-11-2020, 02:32:26
    #13
    Saygili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten hoş tasarımlar bir arada. Emeğinize sağlık.
    İlerleyen zamanlarda daha hoş hâle de gelecek
  • 16-12-2020, 02:57:33
    #14
    Çeşitli temalar ve bileşenlerdeki hatalar giderildi.
    Rufus için konsept tasarım yapıldı.

  • 14-02-2021, 23:15:01
    #15
    Eline sağlık Çok güzel.
  • 21-02-2021, 23:40:01
    #16
    Uzun süredir(10-11 sene civarı) c# winform için UI geliştirme çabasında kimseyi görmemiştim, çünkü devex ve telerik piyasayı, büyük şirketleri bayaa etkiledi. Genel olarak .net winform dünyası özellikle wpf'e yönelince iyice popüleritesini kaybetti. Şimdi genelde sistem programcıları arayüzlerinin güzel olması için bu tip kütüphaneler kullanıyorlar. Sizi tebrik ederim ve başarılar. Oldukça iyi gözüküyor, bi denemek lazım.
  • 04-03-2021, 15:17:24
    #17
    zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık Çok güzel.
    O sizin güzelliğiniz efenim sağolun (;

    OzerSengezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süredir(10-11 sene civarı) c# winform için UI geliştirme çabasında kimseyi görmemiştim, çünkü devex ve telerik piyasayı, büyük şirketleri bayaa etkiledi. Genel olarak .net winform dünyası özellikle wpf'e yönelince iyice popüleritesini kaybetti. Şimdi genelde sistem programcıları arayüzlerinin güzel olması için bu tip kütüphaneler kullanıyorlar. Sizi tebrik ederim ve başarılar. Oldukça iyi gözüküyor, bi denemek lazım.
    Ben de WPF'ye geçeli çok uzun bir zaman oldu. Geçtiğimde gördüm ki tasarım konusunda WinForm'da boşuna cebelleşiyormuşuz. Çünkü WinForm tarafında sizin de söylediğiniz gibi DevExpress-Telerik-Bunifu dışında çok sağlıklı kütüphaneler bulunmamakta. Çoğunluğunu yine gerek amatör gerek profesyonele yakın bir şekilde üstlenen benim gibi yardımseverler _{(:}_ var, ama gün geçtikçe bu kütüphanelerin de geliştirilmesi yavaşlayıp son bulmakta. Bu kütüphaneyi en başta sadece kendim kullanmak için geliştirirken bir baktım genel kullanım için kullanıcılara sunmuşum. Bir süredir sadece ufak tefek hata düzeltmeleri ve iyileştirmeler yapmaktayım. Benim de yavaş yavaş projeyi geliştirmem son buluyor. Buradan herkese tavsiyem bir an önce WPF'ye geçmeleri.
  • 04-03-2021, 15:37:21
    #18
    Emeklerinize sağlık, şuanda ihtiyacım yok ama olduğunda kesinlikle deneyeceğim. Çok güzel gözüküyor gerçekten.