Uzun süredir(10-11 sene civarı) c# winform için UI geliştirme çabasında kimseyi görmemiştim, çünkü devex ve telerik piyasayı, büyük şirketleri bayaa etkiledi. Genel olarak .net winform dünyası özellikle wpf'e yönelince iyice popüleritesini kaybetti. Şimdi genelde sistem programcıları arayüzlerinin güzel olması için bu tip kütüphaneler kullanıyorlar. Sizi tebrik ederim ve başarılar. Oldukça iyi gözüküyor, bi denemek lazım.