zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eline sağlık Çok güzel.
O sizin güzelliğiniz efenim sağolun (;

OzerSengezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun süredir(10-11 sene civarı) c# winform için UI geliştirme çabasında kimseyi görmemiştim, çünkü devex ve telerik piyasayı, büyük şirketleri bayaa etkiledi. Genel olarak .net winform dünyası özellikle wpf'e yönelince iyice popüleritesini kaybetti. Şimdi genelde sistem programcıları arayüzlerinin güzel olması için bu tip kütüphaneler kullanıyorlar. Sizi tebrik ederim ve başarılar. Oldukça iyi gözüküyor, bi denemek lazım.
Ben de WPF'ye geçeli çok uzun bir zaman oldu. Geçtiğimde gördüm ki tasarım konusunda WinForm'da boşuna cebelleşiyormuşuz. Çünkü WinForm tarafında sizin de söylediğiniz gibi DevExpress-Telerik-Bunifu dışında çok sağlıklı kütüphaneler bulunmamakta. Çoğunluğunu yine gerek amatör gerek profesyonele yakın bir şekilde üstlenen benim gibi yardımseverler _{(:}_ var, ama gün geçtikçe bu kütüphanelerin de geliştirilmesi yavaşlayıp son bulmakta. Bu kütüphaneyi en başta sadece kendim kullanmak için geliştirirken bir baktım genel kullanım için kullanıcılara sunmuşum. Bir süredir sadece ufak tefek hata düzeltmeleri ve iyileştirmeler yapmaktayım. Benim de yavaş yavaş projeyi geliştirmem son buluyor. Buradan herkese tavsiyem bir an önce WPF'ye geçmeleri.