Ancak degisen verileri aldigima eminim. Bloklardan sadece en sondaki bloklarin belli bytelari degisti bu para harcanmasindan sonra. suan 11.35 frank var. Ben onu bir sekilde tam sayi yapacagim (kahve 0.5 frank, kaynar su 0.35 frank.) Daha sonra atiyorum 11, 10, 9 frank gibi verilerde degerlerini okuyacagim ve ona göre nasil degisiyor cözmeye calisacagim. Bu bir kisim. Diger kisim ise karta istedigim sekilde yazma kismi. Beni daha cok düsündüren kisim burasi
Aranizda RFID & NFC lerle ilgilenenler var mi?
11
●562
- 26-01-2019, 03:26:08proxmark ile önce reader ile cagiriyorum daha sonra decode komutunu kullaniyorum. Proxmark'in kirma fonskiyonlari var, brute force ile attack olayi vs var. Bu decode belki cözüyor bu kismi tam emin degilim. Daha bir iki gündür ugrasiyorum
Ancak degisen verileri aldigima eminim. Bloklardan sadece en sondaki bloklarin belli bytelari degisti bu para harcanmasindan sonra. suan 11.35 frank var. Ben onu bir sekilde tam sayi yapacagim (kahve 0.5 frank, kaynar su 0.35 frank.) Daha sonra atiyorum 11, 10, 9 frank gibi verilerde degerlerini okuyacagim ve ona göre nasil degisiyor cözmeye calisacagim. Bu bir kisim. Diger kisim ise karta istedigim sekilde yazma kismi. Beni daha cok düsündüren kisim burasi
- 26-01-2019, 04:30:32bir kac sekilde yapabilirsin hocam..MelihCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eger kablolu baglanti üzerinden gideceksen seri iletisim kuracaksin. Gelen veriyi okuyup veritabanina yazabilirsin
burdaki videolardan c#*a veri göndermeyi izleyebilirsin.
https://www.youtube.com/watch?v=384b5q3HlcY
https://www.youtube.com/watch?v=nAduFhSl2Ak
önce ayni uygulamalari yapip anla daha sonra kendi uygulamana adapte et..
Kablosuz cözüm istiyorsan esp32 ya da esp8266 deneyebilirsin. Ister ayri modül al ister tümlesik olarak al. Ayri modül alirsan, onu da arduino gibi kullanabiliyorsun zaten ancak port sayisi ve özellikleri daha azdir.
Esp32 icerisinde bir tane web server barindiriyor ve sana bir ip adresi veriyor. O ip adresine girip kontroller yapabilirsin https://randomnerdtutorials.com/esp3...r-arduino-ide/
daha da gelismis olarak kendin bir webservice ile baglanti saglayip bu webservice araciligi ile veritabanina yazdirabilirsin.