MelihCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
RFID kart okuyucu ile okuttuğumuz kartın bilgilerini veritabanına nasıl kaydederiz hocam? Arduino ile yeni tanışıyorum da...
bir kac sekilde yapabilirsin hocam..

eger kablolu baglanti üzerinden gideceksen seri iletisim kuracaksin. Gelen veriyi okuyup veritabanina yazabilirsin

burdaki videolardan c#*a veri göndermeyi izleyebilirsin.

https://www.youtube.com/watch?v=384b5q3HlcY


https://www.youtube.com/watch?v=nAduFhSl2Ak


önce ayni uygulamalari yapip anla daha sonra kendi uygulamana adapte et..


Kablosuz cözüm istiyorsan esp32 ya da esp8266 deneyebilirsin. Ister ayri modül al ister tümlesik olarak al. Ayri modül alirsan, onu da arduino gibi kullanabiliyorsun zaten ancak port sayisi ve özellikleri daha azdir.
Esp32 icerisinde bir tane web server barindiriyor ve sana bir ip adresi veriyor. O ip adresine girip kontroller yapabilirsin https://randomnerdtutorials.com/esp3...r-arduino-ide/
daha da gelismis olarak kendin bir webservice ile baglanti saglayip bu webservice araciligi ile veritabanina yazdirabilirsin.