Merhabalar herkese,
Netkum satış takip programı ns1 adında özellikle online ürün satışı yapan firmalara özel geliştirdiğim bir program var onun tanıtım videosunu hazırladım video konusunda pek tecrübeli sayılmam hatta ilk deneyimim merak ettiğim sizlerin görüşleri ve varsa eleştirileri! yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim arkadaşlar...
http://www.youtube.com/watch?v=XUYib...eature=mh_lolz
son yazdığım program için hazırladığım tanıtım videosu!
6
●643
- 17-08-2013, 01:58:35Üyeliği durduruldu
- 18-08-2013, 01:14:11ben beğendim ilk video için eline sağlık

bana göre değiştirilmesi kısım,
1- daha iyi müzik seçilebilirdi
2- bi şey anlatırken çizilen oklar daha hoş şekilde yapılabilinirdi ve aynı zamanda oradaki yazının rengi falan da değişebilirdi..
bi ara projemizin tanıtımı için captivate kullanmıştık güzeldi baya, ona da bakabilirsin
iyi çalışmalar - 18-08-2013, 01:24:36Üyeliği durduruldudüşünceniz, fikirleriniz için teşekkür ederim hocam evet oklar yeşil yazılar arka plana pek uygun değil bunun farkındayım bir an önce yapmam gerekiyordu kafam dağınıktı yani 2 gece uykusuzluğun verdiği yorgunluk üzerine programı bulup 1 deneme videosu hazırlayıp sonrada bunu hazırladım 2 inci sürüme haftaya başlıyorum o bitince inşallah 2 inci sürüm için dediğiniz programı kullanıcam.ertan2002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi geceler - 18-08-2013, 02:26:33Merhabalar,
Hosting firmaları için bir kaç düzenleme ile epey kullanışlı bir hale gelebilir.
Kargo olarak çünkü sadece fatura gönderimleri oluyor genelde..
Programı satmayı düşünüyor musunuz, program internet tabanlı mıdır, (satılıksa) ücreti hakkında bilgi alabilir miyim? - 18-08-2013, 12:28:22Üyeliği durdurulduHocam ilk müşterimin isteklerine yönelik bir çalışma yaptım ayrıca 2 inci versiyonu yazdırma talebinde bulundu daha çok geliştireceğim bu programı ve dediğiniz gibi birçok firmanın ihtiyacını görebilecek bir program bunuda ilk çalışmalara başlarken akıl edip planlamalarını yapmıştım şimdi ise amacım bu versiyonu her işletmenin düzenleme, değişiklik taleplerini yerine getirip işletmeye bu programı satmak.SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Program internet tabanlıdır sunucunuzdaki MySQL veritabanından çalışıyor.
Programın ücreti hakkında pm atıyorum şimdi. - 31-08-2013, 21:47:03Üyeliği durdurulduYorum için teşekkürler evet C# kullandım.pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
