ben beğendim ilk video için eline sağlık

bana göre değiştirilmesi kısım,

1- daha iyi müzik seçilebilirdi

2- bi şey anlatırken çizilen oklar daha hoş şekilde yapılabilinirdi ve aynı zamanda oradaki yazının rengi falan da değişebilirdi..

bi ara projemizin tanıtımı için captivate kullanmıştık güzeldi baya, ona da bakabilirsin

iyi çalışmalar