ben beğendim ilk video için eline sağlık
bana göre değiştirilmesi kısım,
1- daha iyi müzik seçilebilirdi
2- bi şey anlatırken çizilen oklar daha hoş şekilde yapılabilinirdi ve aynı zamanda oradaki yazının rengi falan da değişebilirdi..
bi ara projemizin tanıtımı için captivate kullanmıştık güzeldi baya, ona da bakabilirsin
iyi çalışmalar
düşünceniz, fikirleriniz için teşekkür ederim hocam evet oklar yeşil yazılar arka plana pek uygun değil bunun farkındayım bir an önce yapmam gerekiyordu kafam dağınıktı yani 2 gece uykusuzluğun verdiği yorgunluk üzerine programı bulup 1 deneme videosu hazırlayıp sonrada bunu hazırladım 2 inci sürüme haftaya başlıyorum o bitince inşallah 2 inci sürüm için dediğiniz programı kullanıcam.
İyi geceler