Manuel'in gücü adına
51
●4.299
- 01-09-2020, 00:09:24daha iki üç günlük bir yükseliş görünüyor sonra düşüşe geçiyor gibi manuel çalışmak tabiki daha iyidir ama iki gün yükseliş oldu diye kafa karıştırmayalım belki bir pininiz gösterim almıştır bir haftalık veya 1 aylık istatistik olursa daha iyi anlaşılır
- 01-09-2020, 12:04:52bunun cevabını zaten verdi arkadaş. evet dedi.Canberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sayfalama çalışıyodum. www.siteadi.com/icerikkonusu/1 , www.siteadi.com/icerikkonusu/2 , www.siteadi.com/icerikkonusu/3
şeklinde oluyordu linkler. 4 görsel aynı link, diğer 4 görselin sonundaki sayı değişiyordu. ama şu an bu kafayı bıraktım tüm görselleri konunun ilk sayfasına yönlendircem. yani hepsinde www.siteadi.com/icerikkonusu/ şeklinde olcak linkler. tabi ben yönlendirmeler kullanıcam direkt site adım olmayacak. - 01-09-2020, 12:35:41Kullanmıyorum. Kullanmayada gerek yok zaten manuel sistemde.ReCRuit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2020, 15:47:41Manuel gerçekten çok zor iş. Ben zamanında çalışıyordum günlük 1 milyonu geçmiştim ama getirisi yok. Manuel de çok hesap çalılılmadığı için kıymeti olmuyor.
Yani Manuel hesap çok görüntülenme alıyor ama çok çalışmak gerek. - 15-09-2020, 20:06:56hocam manuel deyince elle atılıyor sanmayın. mesela pa ile girip 3 dakika arayla 15 20 pin attıırp bırakmak da manuele giriyor. pinit tuşuna basarak pinlemek de. aslında çok kolay ama sürekli ilgi gerektiriyor.kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani bir hesaptan çıkıp ötekine girip toplam 20 hesaba 20 şer pin attırmak 30 dakika sürmüyor modem aç kapalar dahil. - 15-09-2020, 20:48:51benim düşünceme göre bu manuel olmuyor. pa denilen şey bi yazılımdır. yazılım üzerinden yapılan pinleme de manuel pinleme olarak geçmez. pin it ve elle yükleme manueldir çünkü direkt pinterest ile temastasın(resmi eklentileri), aracı bi yazılım yok. manuel çalıştığını belirten kişi ya pin itle pinliyodur ya site üzerinden eliyle yükleme yapıyodur yani bana göre. onun dışında pa ile iş yapan adam zaten yazılım kullandığı için ha otomatik attırıyor ha kendi girip yazılım üzerinden otomatik attırıyor, farketmiyor bence.dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada otomasyon mevzularım bitince boşta duran domainle tamamen manuel çalışmaya odaklancam extradan. işe ilk başladığımda manuel çalıştığımı ve kısa sürede 8-10 euroları gördüğümü belirtmiştim. otomasyon dünyasına kapılınca tamamen uzaklaştım bu işten ama hep aklımın bi köşesinde. rayına koyayım bazı şeyleri, artık ben de bi manuel konusu açıp süreci aktarırım herhalde ^^ çok temiz iş.