kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Manuel gerçekten çok zor iş. Ben zamanında çalışıyordum günlük 1 milyonu geçmiştim ama getirisi yok. Manuel de çok hesap çalılılmadığı için kıymeti olmuyor.
Yani Manuel hesap çok görüntülenme alıyor ama çok çalışmak gerek.
hocam manuel deyince elle atılıyor sanmayın. mesela pa ile girip 3 dakika arayla 15 20 pin attıırp bırakmak da manuele giriyor. pinit tuşuna basarak pinlemek de. aslında çok kolay ama sürekli ilgi gerektiriyor.

yani bir hesaptan çıkıp ötekine girip toplam 20 hesaba 20 şer pin attırmak 30 dakika sürmüyor modem aç kapalar dahil.