Manuel gerçekten çok zor iş. Ben zamanında çalışıyordum günlük 1 milyonu geçmiştim ama getirisi yok. Manuel de çok hesap çalılılmadığı için kıymeti olmuyor.
Yani Manuel hesap çok görüntülenme alıyor ama çok çalışmak gerek.