dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam manuel deyince elle atılıyor sanmayın. mesela pa ile girip 3 dakika arayla 15 20 pin attıırp bırakmak da manuele giriyor. pinit tuşuna basarak pinlemek de. aslında çok kolay ama sürekli ilgi gerektiriyor.

yani bir hesaptan çıkıp ötekine girip toplam 20 hesaba 20 şer pin attırmak 30 dakika sürmüyor modem aç kapalar dahil.
benim düşünceme göre bu manuel olmuyor. pa denilen şey bi yazılımdır. yazılım üzerinden yapılan pinleme de manuel pinleme olarak geçmez. pin it ve elle yükleme manueldir çünkü direkt pinterest ile temastasın(resmi eklentileri), aracı bi yazılım yok. manuel çalıştığını belirten kişi ya pin itle pinliyodur ya site üzerinden eliyle yükleme yapıyodur yani bana göre. onun dışında pa ile iş yapan adam zaten yazılım kullandığı için ha otomatik attırıyor ha kendi girip yazılım üzerinden otomatik attırıyor, farketmiyor bence.

bu arada otomasyon mevzularım bitince boşta duran domainle tamamen manuel çalışmaya odaklancam extradan. işe ilk başladığımda manuel çalıştığımı ve kısa sürede 8-10 euroları gördüğümü belirtmiştim. otomasyon dünyasına kapılınca tamamen uzaklaştım bu işten ama hep aklımın bi köşesinde. rayına koyayım bazı şeyleri, artık ben de bi manuel konusu açıp süreci aktarırım herhalde ^^ çok temiz iş.