• 30-03-2020, 01:58:37
    #1
    Arkadaşlar bir çok yöntem denedim 2 saatte 1 Pin atma 3 saatte bir Pin atma sesseion ile atma token ile atma özel token ile atma günde 5 Pin atma ama hiç biri yemedi şuan sadece proxy ile atma kaldı ama onun da çözüm olacağını düşünmüyorum çözüm bulan veya önerisi olan varmı pasta büyük herkese yetecek kadar ...

    Edit
    ÜCRETLİ veya ÜCRETSİZ yardımlar taktikler bekleniyor .

    Edit 2
    Takipçi Gönderdim hesaplara biri çözüm olarak sunmuştu işe yaramadı

    Repin Söylenmişti Repinde Yaptık Oda Çözüm olmadı .
  • 30-03-2020, 02:02:20
    #2
    Başlayıp bırakmistim sağolsun biraz para bırakmıştı şimdi tekrar deneyeceğim ,fark ettiğim bı durum olarak da gmail ile hesap oluşturup 30dk da pinleme yaptiriyordum shadowa 2ay filan yakalanmiyordu ve sonrasinda shadow a düşüyordu , şimdi tekrar başlayacağım umarım başarılı olurum
  • 30-03-2020, 02:07:12
    #3
    Herkesin yaptığı işlemleri yaparsan shadow kaçınılmaz oldu artık. Özel bir yazılım yazmak veya yazdırmak şart gibi. Ben kendime masaüstü pin atan bir sistem yazdım 30 sn de 1 pin atabiliyor sorun olmuyor mesela Buna göre kendinize bir yol çizin derim. Çözümü bulan birisi`de buraya yazmayacaktır eminim.
  • 30-03-2020, 09:52:32
    #4
    Bıktım shadowdan artik...
  • 30-03-2020, 10:38:41
    #5
    Biraz üstüne kafa yorup emek veren kişiler çok rahat shadow sorununu aşabilir.Kullandığım eklenti SAP ve shadow diye bir şey yok.
  • 30-03-2020, 10:51:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz üstüne kafa yorup emek veren kişiler çok rahat shadow sorununu aşabilir.Kullandığım eklenti SAP ve shadow diye bir şey yok.
    PA kullanıyorum 1 tane shadow var o da benden kaynaklı
  • 30-03-2020, 11:01:37
    #7
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PA kullanıyorum 1 tane shadow var o da benden kaynaklı
    Hocam kızmayın fakat bir çok başlık altında pa ile pin atıp banlanmadığınızı göğsünüz gere gere dile getiriyorsunuz çoğu zaman. Konu sahibi veya başka bir kullanıcı bunu nasıl yapıyorsunuz tarzın da bir şey sorduğunda her "her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır" tarzında cevaplar veriyorsunuz. Tartışma konusu çıkarmak istemiyorum derdim bu değil ama insanların ağzını sulandırıp sorunun kaynağını söylecekmiş gibi yaklaşıp sonrasında yukarıda verdiğim örnekte ki gibi cevaplar vermeniz çok rahatsız edici. Bana kalırsa yeni başlayan buna heves eden arkadaşlara ücretli veya ücretsiz yardım edeceğinizi dile getirmeniz daha yakışı kalır diye düşünüyorum sağlıcakla.
  • 30-03-2020, 11:10:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bayrambayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kızmayın fakat bir çok başlık altında pa ile pin atıp banlanmadığınızı göğsünüz gere gere dile getiriyorsunuz çoğu zaman. Konu sahibi veya başka bir kullanıcı bunu nasıl yapıyorsunuz tarzın da bir şey sorduğunda her "her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır" tarzında cevaplar veriyorsunuz. Tartışma konusu çıkarmak istemiyorum derdim bu değil ama insanların ağzını sulandırıp sorunun kaynağını söylecekmiş gibi yaklaşıp sonrasında yukarıda verdiğim örnekte ki gibi cevaplar vermeniz çok rahatsız edici. Bana kalırsa yeni başlayan buna heves eden arkadaşlara ücretli veya ücretsiz yardım edeceğinizi dile getirmeniz daha yakışı kalır diye düşünüyorum sağlıcakla.
    Ücretli yapsak laf söylerler, ücretsiz yapsak yine laf söylerler. Arada kaldım artık.
  • 30-03-2020, 11:31:52
    #9
    Çözümü 2 farkli başlıkta yazdım hala shadow çözümü nedir diye başlık açılıyor.