Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz üstüne kafa yorup emek veren kişiler çok rahat shadow sorununu aşabilir.Kullandığım eklenti SAP ve shadow diye bir şey yok.
PA kullanıyorum 1 tane shadow var o da benden kaynaklı