Hocam kızmayın fakat bir çok başlık altında pa ile pin atıp banlanmadığınızı göğsünüz gere gere dile getiriyorsunuz çoğu zaman. Konu sahibi veya başka bir kullanıcı bunu nasıl yapıyorsunuz tarzın da bir şey sorduğunda her "her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır" tarzında cevaplar veriyorsunuz. Tartışma konusu çıkarmak istemiyorum derdim bu değil ama insanların ağzını sulandırıp sorunun kaynağını söylecekmiş gibi yaklaşıp sonrasında yukarıda verdiğim örnekte ki gibi cevaplar vermeniz çok rahatsız edici. Bana kalırsa yeni başlayan buna heves eden arkadaşlara ücretli veya ücretsiz yardım edeceğinizi dile getirmeniz daha yakışı kalır diye düşünüyorum sağlıcakla.
Ücretli yapsak laf söylerler, ücretsiz yapsak yine laf söylerler. Arada kaldım artık.