• 30-03-2020, 12:03:15
    #10
    Asterik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözümü 2 farkli başlıkta yazdım hala shadow çözümü nedir diye başlık açılıyor.
    Çözümü Nereeye Yazdınız Biz Göremedik ?


    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli yapsak laf söylerler, ücretsiz yapsak yine laf söylerler. Arada kaldım artık.
    Çözümünüz varsa Ücretli veya ücretsiz sunun benim gibi taliplisi çıkacaktır , Shadowsuz hesap açıp 10. 20 veya 30. pinden sonra shadowa düşmeyecek önemli, olan bu


    bayrambayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kızmayın fakat bir çok başlık altında pa ile pin atıp banlanmadığınızı göğsünüz gere gere dile getiriyorsunuz çoğu zaman. Konu sahibi veya başka bir kullanıcı bunu nasıl yapıyorsunuz tarzın da bir şey sorduğunda her "her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır" tarzında cevaplar veriyorsunuz. Tartışma konusu çıkarmak istemiyorum derdim bu değil ama insanların ağzını sulandırıp sorunun kaynağını söylecekmiş gibi yaklaşıp sonrasında yukarıda verdiğim örnekte ki gibi cevaplar vermeniz çok rahatsız edici. Bana kalırsa yeni başlayan buna heves eden arkadaşlara ücretli veya ücretsiz yardım edeceğinizi dile getirmeniz daha yakışı kalır diye düşünüyorum sağlıcakla.
    Kesinlikle haklısın kardeşim.


    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz üstüne kafa yorup emek veren kişiler çok rahat shadow sorununu aşabilir.Kullandığım eklenti SAP ve shadow diye bir şey yok.
    Hocam Burada Çözüm Arıyoruz varsa bir çözümü yolu ücretsiz veya ücretli sunarsınız , bilmece veya bulmaca çözmüyoruz şuan çözüm lazım .



    FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin yaptığı işlemleri yaparsan shadow kaçınılmaz oldu artık. Özel bir yazılım yazmak veya yazdırmak şart gibi. Ben kendime masaüstü pin atan bir sistem yazdım 30 sn de 1 pin atabiliyor sorun olmuyor mesela Buna göre kendinize bir yol çizin derim. Çözümü bulan birisi`de buraya yazmayacaktır eminim.
    Çözüm ise Satacaksanız Talibim Hocam .
  • 30-03-2020, 12:13:55
    #11
    Skr34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Burada Çözüm Arıyoruz varsa bir çözümü yolu ücretsiz veya ücretli sunarsınız , bilmece veya bulmaca çözmüyoruz şuan çözüm lazım .
    Ücretli olarak yardımcı olabilirim PM gönderdim.
  • 30-03-2020, 12:16:35
    #12
    Takip
  • 30-03-2020, 13:53:32
    #13
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli olarak yardımcı olabilirim PM gönderdim.
    Pm cevap verildi , ücret yüksek geldi

    Arayış devam ediyor .
  • 30-03-2020, 14:37:28
    #14
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli olarak yardımcı olabilirim PM gönderdim.

    bende detayli pm alabilirmiyim rica etsem
  • 30-03-2020, 16:22:16
    #15
    FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin yaptığı işlemleri yaparsan shadow kaçınılmaz oldu artık. Özel bir yazılım yazmak veya yazdırmak şart gibi. Ben kendime masaüstü pin atan bir sistem yazdım 30 sn de 1 pin atabiliyor sorun olmuyor mesela Buna göre kendinize bir yol çizin derim. Çözümü bulan birisi`de buraya yazmayacaktır eminim.
    Proxy kullanıyormusunuz?
  • 30-03-2020, 16:37:31
    #16
    Harman1995 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlayıp bırakmistim sağolsun biraz para bırakmıştı şimdi tekrar deneyeceğim ,fark ettiğim bı durum olarak da gmail ile hesap oluşturup 30dk da pinleme yaptiriyordum shadowa 2ay filan yakalanmiyordu ve sonrasinda shadow a düşüyordu , şimdi tekrar başlayacağım umarım başarılı olurum
    15 gün öncesine göre bile çok fark var sistemde. sizin olduğunuz zaman gibi kolay değil.
  • 30-03-2020, 16:47:55
    #17
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli olarak yardımcı olabilirim PM gönderdim.
    bende pm alabilir miyim hocam?
  • 30-03-2020, 17:01:09
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Artık bence de grubun bir şeyleri anlatması gerekiyor. Zaman harcayıp uğraşıyoruz bir şeyler olsun diye kimse kimsenin parasını da almıyor yani benim kazandığım başkasının kazandığını etkilemiyor. Ben kazandıkça kazandırma hevesindeyim ama şöyle ki yaptırdığım onca sub çöp oldu elimde patladı açtığım hesapda 30 pin sonra güme gidiyor arayış içerisindeyim shadow yemeden bu iş tıkırında nasıl yapılır açıklama yapacak konu arıyorum ama henüz öyle bir post bulamadım çözümü ben bulsam çoktan paylaşmıştım. çok fazla ketum davranılıyor kimisine göre doğru kimisine göre yanlış ama bence " FORUM " dediğimiz şey bu bir sorunu çözmek ve o sorunu dillendirip insanların kullanımına sunmak ha ticari yazılım yazıp satabilirsin ama eminim ki 150 sub kuracak adam vaktini ayıramayıp o yazılımı yine alacaktır.
    Demek istediğim shadowsuz şu 1 haftada işlerini yoluna koyan varsa bi açıklasın ücreti de çok fazla olmazsa bende bilgi alacağım.

    iyi forumlar