Artık bence de grubun bir şeyleri anlatması gerekiyor. Zaman harcayıp uğraşıyoruz bir şeyler olsun diye kimse kimsenin parasını da almıyor yani benim kazandığım başkasının kazandığını etkilemiyor. Ben kazandıkça kazandırma hevesindeyim ama şöyle ki yaptırdığım onca sub çöp oldu elimde patladı açtığım hesapda 30 pin sonra güme gidiyor arayış içerisindeyim shadow yemeden bu iş tıkırında nasıl yapılır açıklama yapacak konu arıyorum ama henüz öyle bir post bulamadım çözümü ben bulsam çoktan paylaşmıştım. çok fazla ketum davranılıyor kimisine göre doğru kimisine göre yanlış ama bence " FORUM " dediğimiz şey bu bir sorunu çözmek ve o sorunu dillendirip insanların kullanımına sunmak ha ticari yazılım yazıp satabilirsin ama eminim ki 150 sub kuracak adam vaktini ayıramayıp o yazılımı yine alacaktır.
Demek istediğim shadowsuz şu 1 haftada işlerini yoluna koyan varsa bi açıklasın ücreti de çok fazla olmazsa bende bilgi alacağım.

iyi forumlar