Asterik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çözümü 2 farkli başlıkta yazdım hala shadow çözümü nedir diye başlık açılıyor.
Çözümü Nereeye Yazdınız Biz Göremedik ?


hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli yapsak laf söylerler, ücretsiz yapsak yine laf söylerler. Arada kaldım artık.
Çözümünüz varsa Ücretli veya ücretsiz sunun benim gibi taliplisi çıkacaktır , Shadowsuz hesap açıp 10. 20 veya 30. pinden sonra shadowa düşmeyecek önemli, olan bu


bayrambayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kızmayın fakat bir çok başlık altında pa ile pin atıp banlanmadığınızı göğsünüz gere gere dile getiriyorsunuz çoğu zaman. Konu sahibi veya başka bir kullanıcı bunu nasıl yapıyorsunuz tarzın da bir şey sorduğunda her "her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır" tarzında cevaplar veriyorsunuz. Tartışma konusu çıkarmak istemiyorum derdim bu değil ama insanların ağzını sulandırıp sorunun kaynağını söylecekmiş gibi yaklaşıp sonrasında yukarıda verdiğim örnekte ki gibi cevaplar vermeniz çok rahatsız edici. Bana kalırsa yeni başlayan buna heves eden arkadaşlara ücretli veya ücretsiz yardım edeceğinizi dile getirmeniz daha yakışı kalır diye düşünüyorum sağlıcakla.
Kesinlikle haklısın kardeşim.


Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz üstüne kafa yorup emek veren kişiler çok rahat shadow sorununu aşabilir.Kullandığım eklenti SAP ve shadow diye bir şey yok.
Hocam Burada Çözüm Arıyoruz varsa bir çözümü yolu ücretsiz veya ücretli sunarsınız , bilmece veya bulmaca çözmüyoruz şuan çözüm lazım .



FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin yaptığı işlemleri yaparsan shadow kaçınılmaz oldu artık. Özel bir yazılım yazmak veya yazdırmak şart gibi. Ben kendime masaüstü pin atan bir sistem yazdım 30 sn de 1 pin atabiliyor sorun olmuyor mesela Buna göre kendinize bir yol çizin derim. Çözümü bulan birisi`de buraya yazmayacaktır eminim.
Çözüm ise Satacaksanız Talibim Hocam .