• 04-08-2019, 13:39:55
    #1
    Aranız da en yeniler den biri sayılırım
    Bu arada ticareti ve insanlığı ile @Tasarimix; arkadaşıma saygılarımı ve yeni doğan kız evladına hayırlı uzun ömürler diliyorum

    Konu şu, R10 bağımlısı olan biri olarak, her gün shadow ban hakkında konular açılıp durdu.

    Benim çözüm örneğim şu şekilde
    1... Günlük 5~10 kurulum yapıyorum yani bir domainlik iş
    2...pc de rollback rx veya deep freeze olsun.
    Çerezler işimize balta vuruyor
    Yada tarayıcı güvenlik ayarlarınızı iyi yapın 🤞
    3~komik olabilir ama net kafe de kullanabilirsiniz. İşe yarar tahminimce.

    Yani anlatmak istediğim, aza temahı sebatla edin kazanan siz olursunuz.

    Birde şu hayin çerezlere dikkat edin

    Sevgiler saygılar
  • 04-08-2019, 13:44:49
    #2
    Her hesap için ben VPS'den tek ip kullanıyorum. VPS'de hesabı açıp o ip'den çıkış yapıyorum. Yeni açacaksam tekrar 6 TL 'ye ip alıyorum.
    Her domainide farklı ipde barındırıyorum. Bunları yapınca bana sorun olmuyor tüm domainleri ban yiyenler bunları yapmayı denesin
  • 04-08-2019, 13:47:15
    #3
    FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her hesap için ben VPS'den tek ip kullanıyorum. VPS'de hesabı açıp o ip'den çıkış yapıyorum. Yeni açacaksam tekrar 6 TL 'ye ip alıyorum.
    Her domainide farklı ipde barındırıyorum. Bunları yapınca bana sorun olmuyor tüm domainleri ban yiyenler bunları yapmayı denesin
    hocam kaybınız ne oldu bu ban furyasında peki?
  • 04-08-2019, 14:28:47
    #4
    FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her hesap için ben VPS'den tek ip kullanıyorum. VPS'de hesabı açıp o ip'den çıkış yapıyorum. Yeni açacaksam tekrar 6 TL 'ye ip alıyorum.
    Her domainide farklı ipde barındırıyorum. Bunları yapınca bana sorun olmuyor tüm domainleri ban yiyenler bunları yapmayı denesin
    hocam proxy mi kullanıyorsunuz yoksa vps servisi aldığınız firmadan ip alıp domaini aldığınız ip ye mi yönlendiriyorsunuz .son olarak sub kullanıyormusunuz?