FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her hesap için ben VPS'den tek ip kullanıyorum. VPS'de hesabı açıp o ip'den çıkış yapıyorum. Yeni açacaksam tekrar 6 TL 'ye ip alıyorum.
Her domainide farklı ipde barındırıyorum. Bunları yapınca bana sorun olmuyor tüm domainleri ban yiyenler bunları yapmayı denesin
hocam proxy mi kullanıyorsunuz yoksa vps servisi aldığınız firmadan ip alıp domaini aldığınız ip ye mi yönlendiriyorsunuz .son olarak sub kullanıyormusunuz?