Aranız da en yeniler den biri sayılırım
Bu arada ticareti ve insanlığı ile @Tasarimix; arkadaşıma saygılarımı ve yeni doğan kız evladına hayırlı uzun ömürler diliyorum

Konu şu, R10 bağımlısı olan biri olarak, her gün shadow ban hakkında konular açılıp durdu.

Benim çözüm örneğim şu şekilde
1... Günlük 5~10 kurulum yapıyorum yani bir domainlik iş
2...pc de rollback rx veya deep freeze olsun.
Çerezler işimize balta vuruyor
Yada tarayıcı güvenlik ayarlarınızı iyi yapın 🤞
3~komik olabilir ama net kafe de kullanabilirsiniz. İşe yarar tahminimce.

Yani anlatmak istediğim, aza temahı sebatla edin kazanan siz olursunuz.

Birde şu hayin çerezlere dikkat edin

Sevgiler saygılar