Her hesap için ben VPS'den tek ip kullanıyorum. VPS'de hesabı açıp o ip'den çıkış yapıyorum. Yeni açacaksam tekrar 6 TL 'ye ip alıyorum.
Her domainide farklı ipde barındırıyorum. Bunları yapınca bana sorun olmuyor tüm domainleri ban yiyenler bunları yapmayı denesin
hocam kaybınız ne oldu bu ban furyasında peki?