• 06-11-2007, 07:26:22
    #1
    arkadaşlar şimdi yapmakta oldum şey diyelim bir siteniz var o sitenin o anki görümünü sitedepo diye site acmaktayım oraya isteyen kayıtlar o anki görünümünü kayıtlar ve arşivde durur ... ama sorunum şu

    sitesahibi tablosuna sitesahibi inputuna yazılan yazıyı kayıtlıyor

    url inputuna yazılan yazıyıda kayıtlıyor ama

    url inputuna yazılan adrese bağlanıp o sitenin anki verilende adresteki kaynak kodunu alıp db ye yazmıyor bu neden olabilir kodları altta verdim kaynak kodunu almak icin
    file_get_contents özelliğini kullandım zaten araştırdım kadarı ile birtek bu şekilde kaynak kodunu cekebiliyorsun... ama ona ramen url inputuna yazılan site adresine bağlanıp kaynak kodlarını kayitlar tablosundaki icerik kısmına yazmıyor sizce neden olabilir yardımlarınızı bekliyorum..

    <?php 
    include ("ayarlar.php"); 
    if (!isset($_POST['kaydet'])) { 
     
    echo '<form method="post" action="sitekayit.php"> 
    <input name="sitesahibi" size="20">
    <input name="url" size="20">
    <input type="submit" name="kaydet" size="20">
    </form>'; 
     
    
    } 
    else { 
    $tarih   = date('m.d.y - h:ia');
    $sitesahibi  = $_POST['sitesahibi']; 
    $url   = $_POST['url']; 
    $icerik  = file_get_contents(file_get_contents($url));
     
    $kayit = mysql_query("insert into kayitlar (sitesahibi,icerik,tarih,url) values ('$sitesahibi', '$icerik', '$tarih', '$url')"); 
    if(!$kayit) 
    { echo "Teknik Sebepten Dolayı Kayıt Yapılamadı"; } 
    else
    { echo "Tebrik Ederiz Siteniz Arşivimize Başarıyla Kayıtlanmıştır";}
    } 
    ?>
  • 06-11-2007, 12:24:52
    #2
    desertsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar şimdi yapmakta oldum şey diyelim bir siteniz var o sitenin o anki görümünü sitedepo diye site acmaktayım oraya isteyen kayıtlar o anki görünümünü kayıtlar ve arşivde durur ... ama sorunum şu
    sitesahibi tablosuna sitesahibi inputuna yazılan yazıyı kayıtlıyor
    url inputuna yazılan yazıyıda kayıtlıyor ama
    url inputuna yazılan adrese bağlanıp o sitenin anki verilende adresteki kaynak kodunu alıp db ye yazmıyor bu neden olabilir kodları altta verdim kaynak kodunu almak icin
    file_get_contents özelliğini kullandım zaten araştırdım kadarı ile birtek bu şekilde kaynak kodunu cekebiliyorsun... ama ona ramen url inputuna yazılan site adresine bağlanıp kaynak kodlarını kayitlar tablosundaki icerik kısmına yazmıyor sizce neden olabilir yardımlarınızı bekliyorum..
    <?php 
    include ("ayarlar.php"); 
    if (!isset($_POST['kaydet'])) { 
    echo '<form method="post" action="sitekayit.php"> 
    <input name="sitesahibi" size="20">
    <input name="url" size="20">
    <input type="submit" name="kaydet" size="20">
    </form>'; 
    } 
    else { 
    $tarih   = date('m.d.y - h:ia');
    $sitesahibi  = $_POST['sitesahibi']; 
    $url   = $_POST['url']; 
    $icerik  = file_get_contents(file_get_contents($url));
    $kayit = mysql_query("insert into kayitlar (sitesahibi,icerik,tarih,url) values ('$sitesahibi', '$icerik', '$tarih', '$url')"); 
    if(!$kayit) 
    { echo "Teknik Sebepten Dolayı Kayıt Yapılamadı"; } 
    else
    { echo "Tebrik Ederiz Siteniz Arşivimize Başarıyla Kayıtlanmıştır";}
    } 
    ?>
    Mysql da 'icerik' alanını 'text' olarak ayarla (Değilse)
    Yinede olmazsa hatanın nedeni için;
    $kayit = mysql_query("insert into kayitlar (sitesahibi,icerik,tarih,url) values ('$sitesahibi', '$icerik', '$tarih', '$url')");
    kısmını
    $kayit = mysql_query("insert into kayitlar (sitesahibi,icerik,tarih,url) values ('$sitesahibi', '$icerik', '$tarih', '$url')");
    echo mysql_error();
    şeklinde değiştirip hatanın nedenini öğrenebilirsin.
  • 06-11-2007, 16:58:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    html kodlarda ' gibi işaretler olacaktır onları atlaman gerekir
    birde şurda niye iki kere yazdın anlamadım
     $icerik  = file_get_contents(file_get_contents($url));
    bu tek olmalı diye biliyorum
     $icerik = file_get_contents($url);
    $icerik = htmlspecialchars($icerik);
  • 06-11-2007, 20:21:01
    #4
    AhmetPasha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    html kodlarda ' gibi işaretler olacaktır onları atlaman gerekir
    birde şurda niye iki kere yazdın anlamadım
     $icerik  = file_get_contents(file_get_contents($url));
    bu tek olmalı diye biliyorum
     $icerik = file_get_contents($url);
    $icerik = htmlspecialchars($icerik);
    Evet bunu görmemişim bu tek olmalı bu yüzden eklemiyor olabilir.
    Tek tırnak (') dan da olabilir arkadaşın dediği gibi. addslashes
     $icerik = file_get_contents($url);
    $icerik = addslashes($icerik);