html kodlarda ' gibi işaretler olacaktır onları atlaman gerekir
birde şurda niye iki kere yazdın anlamadım
 $icerik  = file_get_contents(file_get_contents($url));
bu tek olmalı diye biliyorum
 $icerik = file_get_contents($url);
$icerik = htmlspecialchars($icerik);