AhmetPasha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
html kodlarda ' gibi işaretler olacaktır onları atlaman gerekir
birde şurda niye iki kere yazdın anlamadım
 $icerik  = file_get_contents(file_get_contents($url));
bu tek olmalı diye biliyorum
 $icerik = file_get_contents($url);
$icerik = htmlspecialchars($icerik);
Evet bunu görmemişim bu tek olmalı bu yüzden eklemiyor olabilir.
Tek tırnak (') dan da olabilir arkadaşın dediği gibi. addslashes
 $icerik = file_get_contents($url);
$icerik = addslashes($icerik);