arkadaşlar şimdi yapmakta oldum şey diyelim bir siteniz var o sitenin o anki görümünü sitedepo diye site acmaktayım oraya isteyen kayıtlar o anki görünümünü kayıtlar ve arşivde durur ... ama sorunum şu

sitesahibi tablosuna sitesahibi inputuna yazılan yazıyı kayıtlıyor

url inputuna yazılan yazıyıda kayıtlıyor ama

url inputuna yazılan adrese bağlanıp o sitenin anki verilende adresteki kaynak kodunu alıp db ye yazmıyor bu neden olabilir kodları altta verdim kaynak kodunu almak icin
file_get_contents özelliğini kullandım zaten araştırdım kadarı ile birtek bu şekilde kaynak kodunu cekebiliyorsun... ama ona ramen url inputuna yazılan site adresine bağlanıp kaynak kodlarını kayitlar tablosundaki icerik kısmına yazmıyor sizce neden olabilir yardımlarınızı bekliyorum..

<?php 
include ("ayarlar.php"); 
if (!isset($_POST['kaydet'])) { 
 
echo '<form method="post" action="sitekayit.php"> 
<input name="sitesahibi" size="20">
<input name="url" size="20">
<input type="submit" name="kaydet" size="20">
</form>'; 
 

} 
else { 
$tarih   = date('m.d.y - h:ia');
$sitesahibi  = $_POST['sitesahibi']; 
$url   = $_POST['url']; 
$icerik  = file_get_contents(file_get_contents($url));
 
$kayit = mysql_query("insert into kayitlar (sitesahibi,icerik,tarih,url) values ('$sitesahibi', '$icerik', '$tarih', '$url')"); 
if(!$kayit) 
{ echo "Teknik Sebepten Dolayı Kayıt Yapılamadı"; } 
else
{ echo "Tebrik Ederiz Siteniz Arşivimize Başarıyla Kayıtlanmıştır";}
} 
?>