Merhaba arkdşlar
phpmyadmin'den bir tablo dışa aktararak indirdim ve sonra geri yüklediğimde tr karakter sorunu oluştu biraz google'dan baktım notepad+ programıyla utf encode yaptım ama Ş ve Ğ karakterlerin herhangi bir düzenleme olmadı. yardımlarınız için şimdi teşükkür ederim.
Tabloyu Dışa Aktarınca TR Karakter Sorunu
5
●602
- 03-09-2012, 21:49:45gerekli pmler gönderildi ve akdaşn yardımlarıyla sorun dzeldi.tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sable adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorun düzeldi hocam yine tşk ederim Allah razı olsun.