• 03-09-2012, 20:39:31
    #1
    Merhaba arkdşlar

    phpmyadmin'den bir tablo dışa aktararak indirdim ve sonra geri yüklediğimde tr karakter sorunu oluştu biraz google'dan baktım notepad+ programıyla utf encode yaptım ama Ş ve Ğ karakterlerin herhangi bir düzenleme olmadı. yardımlarınız için şimdi teşükkür ederim.
  • 03-09-2012, 20:45:06
    #2
    UTF_8 encode yapildikdan sonra geri upload edilirkende php my adminden utf_8 olarak ayarladinizmi?
  • 03-09-2012, 20:46:14
    #3
    evet hocam o şekil ayarlmama rağmen sorun oluyor.
  • 03-09-2012, 20:53:59
    #4
    Detayli ve gerekli bilgileri PM atabilirseniz bakalim.
  • 03-09-2012, 21:47:49
    #5
    veritabanını notepad++ la açtığın zaman eğer karakter sorunu yoksa kodlama dili kısmından utf-8'e dönüştür de daha sonra phpmyadmin'e aktarırkende utf-8 olarak ayarlarsan sorun olmaz ama devam ederse teamviewer'dan yardımcı olmaya çalışırım
  • 03-09-2012, 21:49:45
    #6
    tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detayli ve gerekli bilgileri PM atabilirseniz bakalim.
    gerekli pmler gönderildi ve akdaşn yardımlarıyla sorun dzeldi.

    Sable adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    veritabanını notepad++ la açtığın zaman eğer karakter sorunu yoksa kodlama dili kısmından utf-8'e dönüştür de daha sonra phpmyadmin'e aktarırkende utf-8 olarak ayarlarsan sorun olmaz ama devam ederse teamviewer'dan yardımcı olmaya çalışırım

    sorun düzeldi hocam yine tşk ederim Allah razı olsun.