tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detayli ve gerekli bilgileri PM atabilirseniz bakalim.
gerekli pmler gönderildi ve akdaşn yardımlarıyla sorun dzeldi.

Sable adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
veritabanını notepad++ la açtığın zaman eğer karakter sorunu yoksa kodlama dili kısmından utf-8'e dönüştür de daha sonra phpmyadmin'e aktarırkende utf-8 olarak ayarlarsan sorun olmaz ama devam ederse teamviewer'dan yardımcı olmaya çalışırım

sorun düzeldi hocam yine tşk ederim Allah razı olsun.