Detayli ve gerekli bilgileri PM atabilirseniz bakalim.
gerekli pmler gönderildi ve akdaşn yardımlarıyla sorun dzeldi.
veritabanını notepad++ la açtığın zaman eğer karakter sorunu yoksa kodlama dili kısmından utf-8'e dönüştür de daha sonra phpmyadmin'e aktarırkende utf-8 olarak ayarlarsan sorun olmaz ama devam ederse teamviewer'dan yardımcı olmaya çalışırım
sorun düzeldi hocam yine tşk ederim Allah razı olsun.