Merhaba arkdşlar

phpmyadmin'den bir tablo dışa aktararak indirdim ve sonra geri yüklediğimde tr karakter sorunu oluştu biraz google'dan baktım notepad+ programıyla utf encode yaptım ama Ş ve Ğ karakterlerin herhangi bir düzenleme olmadı. yardımlarınız için şimdi teşükkür ederim.