veritabanını notepad++ la açtığın zaman eğer karakter sorunu yoksa kodlama dili kısmından utf-8'e dönüştür de daha sonra phpmyadmin'e aktarırkende utf-8 olarak ayarlarsan sorun olmaz ama devam ederse teamviewer'dan yardımcı olmaya çalışırım