Alıntı
İlk Yapıtım Ziyaretçi Defterim :)
27
●2.258
- 23-09-2010, 13:20:25Admin panel ne hatası veriyor?akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buyur buda phpmyadminden export;
-- phpMyAdmin SQL Dump -- version 3.3.7 -- http://www.phpmyadmin.net -- -- Anamakine: 127.0.0.1 -- Üretim Zamanı: 23 Eylül 2010 saat 13:18:54 -- Sunucu sürümü: 5.1.30 -- PHP Sürümü: 5.3.3 SET SQL_MODE="NO_AUTO_VALUE_ON_ZERO"; /*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_CLIENT=@@CHARACTER_SET_CLIENT */; /*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_RESULTS=@@CHARACTER_SET_RESULTS */; /*!40101 SET @OLD_COLLATION_CONNECTION=@@COLLATION_CONNECTION */; /*!40101 SET NAMES utf8 */; -- -- Veritabanı: `phptest` -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tablo için tablo yapısı `yazilar` -- CREATE TABLE IF NOT EXISTS `yazilar` ( `Id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT, `yazan` varchar(255) DEFAULT NULL, `baslik` varchar(255) DEFAULT NULL, `yazi` text, `tarih` varchar(255) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (`Id`) ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin5 AUTO_INCREMENT=11 ; -- -- Tablo döküm verisi `yazilar` -- INSERT INTO `yazilar` (`Id`, `yazan`, `baslik`, `yazi`, `tarih`) VALUES (1, 'Tolga ŞEN', 'asgdagrtgrwtewtet', 'asgeaetyrwkhjwşrtg\r\n rtgeryeryukwnjmgkşlsmgşwl rierlkşerklkfiewtwetasgeaetyrwkhjwşrtg\r\n rtgeryeryukwnjmgkşlsmgşwl rierlkşerklkfiewtwetasgeaetyrwkhjwşrtg\r\n rtgeryeryukwnjmgkşlsmgşwl rierlkşerklkfiewtwetasgeaetyrwkhjwşrtg\r\n rtgeryeryukwnjmgkşlsmgşwl rierlkşerklkfiewtwetwerewrw', '22.09.2010'), (10, 'tolgasen', 'Zararlı kod deneme', '<script>alert('Hacked');</script>\r<br /><script>location="google.com"</script>', '22.09.2010'), (9, 'tolgasen', 'yaz.php den yazıldı', 'yaz.php den yazıyorum bunu.\r<br />\r<br />deneme...........', '22.09.2010'); - 25-09-2010, 12:02:40Güzel olmuş öncelikle.
http://www.okeyask.net/yaz.php 'a Captcha eklerseniz daha iyi olur, flood korumasıda olabilir saldırı alabilir bu haliyle. - 25-09-2010, 16:21:19Teşekkürler hocam.nsk1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hocamHkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa php'ye başladığım için ziyaretçi defteri yazdım. Normalde her dilde önce üyelik sistemi yazardımKingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklıma geldi de zor geldi hocamDogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

