• 23-09-2010, 13:00:39
    #19
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Alıntı
    CREATE TABLE `yazilar` (
    `Id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
    `yazan` varchar(255) DEFAULT NULL,
    `baslik` varchar(255) DEFAULT NULL,
    `yazi` text,
    `tarih` varchar(255) DEFAULT NULL,
    PRIMARY KEY (`Id`)
    ) ENGINE=MyISAM AUTO_INCREMENT=11 DEFAULT CHARSET=latin5;
    Çalıştır bunu hocam bi.
  • 23-09-2010, 13:17:41
    #20
    tamam dostum buşekilde çalıştı başka birşey yapmama gerek varmı çok saol

    gerçi admin panel falan hata veriyor bu sefer
  • 23-09-2010, 13:20:25
    #21
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam dostum buşekilde çalıştı başka birşey yapmama gerek varmı çok saol

    gerçi admin panel falan hata veriyor bu sefer
    Admin panel ne hatası veriyor?

    Buyur buda phpmyadminden export;
    -- phpMyAdmin SQL Dump
    -- version 3.3.7
    -- http://www.phpmyadmin.net
    --
    -- Anamakine: 127.0.0.1
    -- Üretim Zamanı: 23 Eylül 2010 saat 13:18:54
    -- Sunucu sürümü: 5.1.30
    -- PHP Sürümü: 5.3.3
    
    SET SQL_MODE="NO_AUTO_VALUE_ON_ZERO";
    
    
    /*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_CLIENT=@@CHARACTER_SET_CLIENT */;
    /*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_RESULTS=@@CHARACTER_SET_RESULTS */;
    /*!40101 SET @OLD_COLLATION_CONNECTION=@@COLLATION_CONNECTION */;
    /*!40101 SET NAMES utf8 */;
    
    --
    -- Veritabanı: `phptest`
    --
    
    -- --------------------------------------------------------
    
    --
    -- Tablo için tablo yapısı `yazilar`
    --
    
    CREATE TABLE IF NOT EXISTS `yazilar` (
      `Id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
      `yazan` varchar(255) DEFAULT NULL,
      `baslik` varchar(255) DEFAULT NULL,
      `yazi` text,
      `tarih` varchar(255) DEFAULT NULL,
      PRIMARY KEY (`Id`)
    ) ENGINE=MyISAM  DEFAULT CHARSET=latin5 AUTO_INCREMENT=11 ;
    
    --
    -- Tablo döküm verisi `yazilar`
    --
    
    INSERT INTO `yazilar` (`Id`, `yazan`, `baslik`, `yazi`, `tarih`) VALUES
    (1, 'Tolga ŞEN', 'asgdagrtgrwtewtet', 'asgeaetyrwkhjwşrtg\r\n rtgeryeryukwnjmgkşlsmgşwl rierlkşerklkfiewtwetasgeaetyrwkhjwşrtg\r\n rtgeryeryukwnjmgkşlsmgşwl rierlkşerklkfiewtwetasgeaetyrwkhjwşrtg\r\n rtgeryeryukwnjmgkşlsmgşwl rierlkşerklkfiewtwetasgeaetyrwkhjwşrtg\r\n rtgeryeryukwnjmgkşlsmgşwl rierlkşerklkfiewtwetwerewrw', '22.09.2010'),
    (10, 'tolgasen', 'Zararlı kod deneme', '&lt;script&gt;alert('Hacked');&lt;/script&gt;\r<br />&lt;script&gt;location="google.com"&lt;/script&gt;', '22.09.2010'),
    (9, 'tolgasen', 'yaz.php den yazıldı', 'yaz.php den yazıyorum bunu.\r<br />\r<br />deneme...........', '22.09.2010');
  • 24-09-2010, 17:58:21
    #22
    güzel olmuş ellerine sağlık
  • 24-09-2010, 19:24:55
    #23
    Tasarımı hoş olmuş. Ama "Sende yaz" değil, "Sen de yaz" olacak hocam onun doğrusu. Dilimize dikkat edelim. Eline sağlık.
  • 24-09-2010, 19:37:04
    #24
    Doğanın kanunu herhalde, ilk başlayan herkes ziyaretçi defteri yazıyor
    Başarılar daha da gelişmen dileğiyle.
  • 24-09-2010, 21:14:07
    #25
    ben ilk başladığım zamanlarda yazmadım sonraları bi proje için yazdım. ama php ye başladığım ilk hafta tek düşüncem ziyaretçi defteri yazmaktı
  • 25-09-2010, 12:02:40
    #26
    Güzel olmuş öncelikle.
    http://www.okeyask.net/yaz.php 'a Captcha eklerseniz daha iyi olur, flood korumasıda olabilir saldırı alabilir bu haliyle.
  • 25-09-2010, 16:21:19
    #27
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    nsk1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş ellerine sağlık
    Teşekkürler hocam.

    Hkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarımı hoş olmuş. Ama "Sende yaz" değil, "Sen de yaz" olacak hocam onun doğrusu. Dilimize dikkat edelim. Eline sağlık.
    Peki hocam

    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğanın kanunu herhalde, ilk başlayan herkes ziyaretçi defteri yazıyor
    Başarılar daha da gelişmen dileğiyle.
    İlk defa php'ye başladığım için ziyaretçi defteri yazdım. Normalde her dilde önce üyelik sistemi yazardım
    wds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ilk başladığım zamanlarda yazmadım sonraları bi proje için yazdım. ama php ye başladığım ilk hafta tek düşüncem ziyaretçi defteri yazmaktı


    Dogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş öncelikle.
    http://www.okeyask.net/yaz.php 'a Captcha eklerseniz daha iyi olur, flood korumasıda olabilir saldırı alabilir bu haliyle.
    Aklıma geldi de zor geldi hocam