Konu
İlk Yapıtım Ziyaretçi Defterim :)
24-09-2010, 21:14:07
#25
wds
ben ilk başladığım zamanlarda yazmadım sonraları bi proje için yazdım. ama php ye başladığım ilk hafta tek düşüncem ziyaretçi defteri yazmaktı