nsk1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel olmuş ellerine sağlık
Teşekkürler hocam.

Hkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarımı hoş olmuş. Ama "Sende yaz" değil, "Sen de yaz" olacak hocam onun doğrusu. Dilimize dikkat edelim. Eline sağlık.
Peki hocam

KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğanın kanunu herhalde, ilk başlayan herkes ziyaretçi defteri yazıyor
Başarılar daha da gelişmen dileğiyle.
İlk defa php'ye başladığım için ziyaretçi defteri yazdım. Normalde her dilde önce üyelik sistemi yazardım
wds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ilk başladığım zamanlarda yazmadım sonraları bi proje için yazdım. ama php ye başladığım ilk hafta tek düşüncem ziyaretçi defteri yazmaktı


Dogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel olmuş öncelikle.
http://www.okeyask.net/yaz.php 'a Captcha eklerseniz daha iyi olur, flood korumasıda olabilir saldırı alabilir bu haliyle.
Aklıma geldi de zor geldi hocam