güzel olmuş ellerine sağlık
Teşekkürler hocam.
Tasarımı hoş olmuş. Ama "Sende yaz" değil, "Sen de yaz" olacak hocam onun doğrusu. Dilimize dikkat edelim.

Eline sağlık.
Peki hocam
Doğanın kanunu herhalde, ilk başlayan herkes ziyaretçi defteri yazıyor

Başarılar daha da gelişmen dileğiyle.
İlk defa php'ye başladığım için ziyaretçi defteri yazdım. Normalde her dilde önce üyelik sistemi yazardım
ben ilk başladığım zamanlarda yazmadım sonraları bi proje için yazdım. ama php ye başladığım ilk hafta tek düşüncem ziyaretçi defteri yazmaktı
Aklıma geldi de zor geldi hocam