• 22-09-2010, 22:42:12
    #10
    Güzel olmuş
  • 22-09-2010, 22:45:49
    #11
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş.
    Safak_Sebastian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş
    Teşekkür ediyorum arkadaşlar
  • 22-09-2010, 22:46:07
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gayet güzel başarılarınızın devamını dilerim
  • 22-09-2010, 23:06:16
    #13
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    LogoMogo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet güzel başarılarınızın devamını dilerim
    Teşekkürler hocam
  • 23-09-2010, 00:06:24
    #14
    başarılı fakat Tablo genişliklerini sabit ayarla istersen uzun metin yazınca sayfa uzuyor
  • 23-09-2010, 00:09:24
    #15
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Erden35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılı fakat Tablo genişliklerini sabit ayarla istersen uzun metin yazınca sayfa uzuyor
    Uh O kadar uzun kimse yazacağını sanmıyorumda bu kullanım için değil hocam öğrenmek amaçlı

    Yinede öneriniz için teşekkürler düzeltirim
  • 23-09-2010, 12:33:32
    #16
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uh O kadar uzun kimse yazacağını sanmıyorumda bu kullanım için değil hocam öğrenmek amaçlı

    Yinede öneriniz için teşekkürler düzeltirim
    Selam dostum harka iş çıkartmışsın tebrikler ama ben hata alıyorum yardım etme şansın varmı http://abtuskip.com/defter/
  • 23-09-2010, 12:36:59
    #17
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Phpmyadminden yazilar tablosunu optimize edermisin hocam?
  • 23-09-2010, 12:47:13
    #18
    dostum sql dosyasını import edemedimki phpmyadminden bi türlü

    SQL query:

    /*!40101 SET SQL_MODE='STRICT_TRANS_TABLES,NO_AUTO_CREATE_USER, NO_ENGINE_SUBSTITUTION' */;

    MySQL said: Documentation
    #1231 - Variable 'sql_mode' can't be set to the value of 'NO_ENGINE_SUBSTITUTION'

    bu hatayı alıyorum