Merhaba beyler,
piyasaya tam anlamıyla sürmeye başlamadım ama sitemden satışa çıkardığım bir scriptim var uzun zamandır bu script üzerine çalışıyorum. Scriptin amacı internetteki her türlü siteden veri çekebilen bir bot yazdım. İçerisine bugün sabah 2 bot ekledim. Botu webmaster kendisi yapıcak ve istediği kadar siteden veriyi kolayca çekebilecek. Sizce scriptte olması gereken başka birşey var mı ? Eksik olan tarafları nelerdir ? Satışını 49 tl den yapmayı düşünüyorum. Tutar mı tutmaz mı ? çok araştırdım ve böyle bir script piyasada yok çünkü gerçekten çok emek ve kafa patlamak zorunda bırakan bir script oldu.
Demo : www.webscripti.com/demo/webbot/webbot.php
Şifre : admin (Şifreyi ve lisans webbot.php de yazıyor. onun için sqlden değişiklik olayına gitmedim)
Düşüncelerinizi bekliyorum..
Birand Yurdakul
Webbot Yazılımını Bitirdim Ön İzleme Yaparmısınız
37
●2.305
- 11-04-2010, 20:58:48Üyeliği durduruldu
- 11-04-2010, 21:25:07Üyeliği durduruldu1 tane ornek vericeksiniz o siteden bot algoriayi cozucrk ve tüm icerigi almanızı sagliycak 1 bit için tek 1 ornek sayfa, evet dur yokmuş ben alismisim ya ondan hiç farketmemisim eksikliğini yorumlarınız için çok teşekkürler duzenlemeyi en yakın zamanda yaparım
mesala oradaki frmtr botu için bir ornek link ve o sayfadan çekmek istediğim alanları girince diğer tüm frmtr sayfalarindaki aynı aralikta olan verileri çekmeye ayarlamış oldu ve botlarım bolumunden kendi eklencek veritabanı ayarlarını girerek bottan verileri ekleyebilirsiniz - 11-04-2010, 21:45:26benim önerim id ye göre deyilde arama kelimelerine göre yapsan iyi olur.
mesela bir sitenin herhangi bir url adresini deyilde bot yazmak istediğim sitenin arama linkini yazsam ve id yerine benim daha önceden belirlediğim kelimeler arasında arama yapsa.
ve inputları şu şekilde yapsan daha uygun olur
Veri : [ ] örn: <p class="text">(.*?)</p>
Veri2: [ ]
Bir tane daha ekle
bir tane daha ekle linkine tıkladığında bir input daha gelsin bu sayede kişiler kendi şablonunu oluşturabilsin.
ve veritabanı ayarlarında her bota özel fieldleri belirtebilelim yani şu şekilde
bu botla gelen bilgiyi şu tabloya şu field dizinine göre ekle gibi - 11-04-2010, 21:58:20Üyeliği durdurulduHocam yapmak istediniz su camiada en Zor seylerden biri. Ama bir düşüneyim ve çok TSK ederim
- 11-04-2010, 22:24:57Üyeliği durdurulduAmac sitenize her siteden veri çeken botu yapıp verii cektirmektir
(Tarayıcıyı herkes akıl etmeyebilir...). Bir AJAX eklersen daha iyi olabilir.
bana şu arkadaşlık scriptinden bahseder misin !