• 12-04-2010, 00:23:30
    #10
    Benim projemi almışsın Doğrusu bende bir aralar düşünüyordum bu tarz birşey ama tam olarak bu değil. Güzel olmuş ama biraz daha esnek kullanım alanı (geliştirilebilir sihirbaz) şeklinde olursa kullanıcılar istedikleri heryerde kullanabilir ve ücretide daha yukarılara çekebilirsiniz.

    İyi çalışmalar
  • 12-04-2010, 00:24:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bunla ilgili konumda var daha onceden scriptimi baskacarkadas sattı forumdan benim üzerimden lisanslı bicimde

    scriptteki botları giren kisiler silmiş yakında onlarca yukluycem
  • 12-04-2010, 00:32:49
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Güzel,geliştirip kaliteli bir hale getirdikten sonra bir pm atarsın usta artık
  • 12-04-2010, 00:59:48
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Atarız hocam, artık nette Bot arama, yaptırma işlemine son gelmesine istemem ama sitesine iyi bot ve botlar isteyenler için büyük bir olanak olabilir.
  • 12-04-2010, 01:02:14
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlık scriptin lisanslı bir script yani öyle mi ? neyse scriptlerin bende de var nasıl oluyorsa eskiden çalıştığım firmanın ***** arkadaşlık için yazdığı sistemlerin benim geliştirdiğim hali ile aynı. umarım w4rez değillerdir ben kullanmıyorum ama kullanacak olan insanlar için hoş olmaz yada yapanlar için iyi çalışmalar...
  • 12-04-2010, 01:07:49
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Adresin muhakak bende lisanslidir 112 kisiye satıldı çalıştığın firma lisansı almıştır tamamen açık kodludur. Scriptlerimi zaten hepsi açık kodlu lisansa sahip. Sadece bu scriptim 140 kb lik tek php dosyasına sahip olduğu için kapalı kodludur. Sirketine ilet istersen hocam lisans adresiyle aynısını yazip satın alırlarsa son versiyonu ücretsiz alabilirler.
  • 12-04-2010, 01:16:00
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Webscripti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adresin muhakak bende lisanslidir 112 kisiye satıldı çalıştığın firma lisansı almıştır tamamen açık kodludur. Scriptlerimi zaten hepsi açık kodlu lisansa sahip. Sadece bu scriptim 140 kb lik tek php dosyasına sahip olduğu için kapalı kodludur. Sirketine ilet istersen hocam lisans adresiyle aynısını yazip satın alırlarsa son versiyonu ücretsiz alabilirler.
    Teşekkürler daha önce de belirttim eski çalıştığı şirket. Artık sadece kendime çalışıyorum size de iyi çalışmalar.
  • 14-04-2010, 03:58:40
    #17
    hocam ne diyim cidden büyüksün tamda zamanı benimde bi iki olayım var botla ilgili ne zamandır özgün bi bot yazdırıcaktım özelden yazarım sana..!
  • 14-04-2010, 04:45:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler, üniversite sınavlarımın tam ortasındayım sınavlardan sonra bomba gibi değişikler yapacağım. içinde onlarca bot olacak ve bilindiği gibi herkes kendi botunu yapabilecek ben sadece verirken onlarda olacak. bot yapan ve paylaş butonuna basan olursa paylaşılanlar bölümünde o botu başkaları da görebilecek ve kendisine çekip kendisi de o botu kullanabilecek. Sistem en başından bu şekilde başladı bayağı özellik eklersem fiyatı belki biraz arttırım daha alan yok ama şuanda alan herkes versiyon atladıkca ücretsizce versiyonunu atlatabilecek. Şuanda bot çalışıyor sadece kücük eklentiler olacaktır.