Arkadaşlık scriptin lisanslı bir script yani öyle mi ?

neyse scriptlerin bende de var nasıl oluyorsa eskiden çalıştığım firmanın ***** arkadaşlık için yazdığı sistemlerin benim geliştirdiğim hali ile aynı. umarım w4rez değillerdir ben kullanmıyorum ama kullanacak olan insanlar için hoş olmaz yada yapanlar için iyi çalışmalar...