teşekkürler, üniversite sınavlarımın tam ortasındayım sınavlardan sonra bomba gibi değişikler yapacağım. içinde onlarca bot olacak ve bilindiği gibi herkes kendi botunu yapabilecek ben sadece verirken onlarda olacak. bot yapan ve paylaş butonuna basan olursa paylaşılanlar bölümünde o botu başkaları da görebilecek ve kendisine çekip kendisi de o botu kullanabilecek. Sistem en başından bu şekilde başladı bayağı özellik eklersem fiyatı belki biraz arttırım daha alan yok ama şuanda alan herkes versiyon atladıkca ücretsizce versiyonunu atlatabilecek. Şuanda bot çalışıyor sadece kücük eklentiler olacaktır.