Konu
Webbot Yazılımını Bitirdim Ön İzleme Yaparmısınız
14-04-2010, 03:58:40
#17
wenim
hocam ne diyim
cidden büyüksün tamda zamanı
benimde bi iki olayım var botla ilgili ne zamandır özgün bi bot yazdırıcaktım özelden yazarım sana..!