Konu
Webbot Yazılımını Bitirdim Ön İzleme Yaparmısınız
11-04-2010, 21:10:13
#3
isletmeci
Bende birşey anlamadım.Şimdi tek tek kaynakmı gireceğiz ? Yoksa kategorisini yazdığımız yerdeki tüm içeriği çekecek mi ? Biraz daha detaylı bir anlatım yapabilir misin ?