Konu
Webbot Yazılımını Bitirdim Ön İzleme Yaparmısınız
11-04-2010, 21:58:20
#6
Webscripti
Üyeliği durduruldu
Hocam yapmak istediniz su camiada en Zor seylerden biri. Ama bir düşüneyim ve çok TSK ederim