• 25-11-2009, 19:48:52
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    RedZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaynak kodlarınızı göremedim ?

    Turtoise SVN Client indirip kurarak başlayabilirsin.
    Svn adresi yazmaktadır konuda.

    OOP yapısının sadece düzenli halidir ci fikir veya eksikliklerdede yardımcı olabilirsiniz.

    özel mesaj ile sourceforge kullanıcı adınızı iletin projeye davet edeyim.
  • 25-11-2009, 21:10:15
    #20
    Yazılımcılar grubu güncellenmiştir,

    Pre beta sürümü yayınlandı;
    https://sourceforge.net/projects/forumprojesi/files/
  • 09-12-2009, 00:08:07
    #21
    [url="http://sourceforge.net/users/dullyouth adlı üyeden alıntı:
    neph[/url]"]# thumbs downwow, yeah…the demo is a complete copy/paste of http://it.fr.am/forums taken from http://codeigniter.com/wiki/forum_wr...h_codeigniter/... I would prefer if you either stopped using any code and likeness to my forum project or atleast asked my (more…)wow, yeah…the demo is a complete copy/paste of http://it.fr.am/forums taken from http://codeigniter.com/wiki/forum_wr...h_codeigniter/... I would prefer if you either stopped using any code and likeness to my forum project or atleast asked my permission and opted to give me credit.
  • 09-12-2009, 13:20:57
    #22
    Alıntı
    wow, yeah…the demo is a complete copy/paste of http://it.fr.am/forums taken from http://codeigniter.com/wiki/Forum_wr...h_CodeIgniter/... i would prefer if you either stopped using any code and likeness to my forum project or atleast asked my permission and opted to give me credit.
    Komedi diye buna derim. Oscar a komedi dalında aday bir film olmuş.
  • 09-12-2009, 13:28:55
    #23
    @hostcuyum :

    Bir açıklama yapsan iyi olacak sanırım...
  • 09-12-2009, 19:55:57
    #24
    oyna ne hayallerim vardı codeigniter öğrenecektim bu projeyle
  • 09-12-2009, 20:40:08
    #25
    ci ye gerek yok temel php ve mysql kullanımı ile forum scripti yazabiliriz
    öyle bir proje başlatalım bende varım yani
  • 10-12-2009, 00:12:26
    #26
    Meksikalı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komedi diye buna derim. Oscar a komedi dalında aday bir film olmuş.
    Cevap burada verildi;
    http://codeigniter.com/forums/viewreply/672650/
    http://codeigniter.com/forums/viewreply/672699/

    sql adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik olan nedir tasarımım berbat, codeigniter ile yapılan bir forum projesinden css bilgilerini aldım bunu herkez yapar kodları incelemediğiniz açık açık ortada.

    OfisSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @hostcuyum :

    Bir açıklama yapsan iyi olacak sanırım...
    Açıklama yapıldı codeigniter forumunda.

    sql adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyna ne hayallerim vardı codeigniter öğrenecektim bu projeyle
    Öğrenicek adamın hali her yerde belli olur insanlarla dalga geçmekle öğrenilmez.

    aLp3R3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ci ye gerek yok temel php ve mysql kullanımı ile forum scripti yazabiliriz
    öyle bir proje başlatalım bende varım yani
    benim projem framework olarak yapılmakta normal yazmak istersen yolun açık olsun.

    2 Haftadır askerlik işlemlerimden dolayı ankara gata'da müşade altındayım bunu codeigniter forum projesinin sahibinede bildirdim zaten tamam dedi oda kopya olmadığını biliyor...
  • 10-12-2009, 12:07:51
    #27
    komik demedim, kodları da başından beri inceledim, bug dahi raporlamıştım siz de biliyorsunuz. burda aslan gibi tasarım cp, ben kodumu yazıyorum diye baştan belirtseydiniz, şimdi sağa sola anlamsız ithamlarda bulunmak zorunda kalmazdınız.