dnmtnk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forum Projemde Yer Almak İsteyenler ?
34
●3.015
- 12-12-2009, 01:32:52database ayarlarını yapmadan sql bağlantısı yapamazsınız kurulum yapısı yapmanında bir faydası olmaz ozaman database autoload yapın ozaman instalide koyun bakalım kurulum yapabilecekmisiniz ?dnmtnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2009, 02:45:06dnmtnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yapıyı kullanarak install yapısı kur yaz bana görelim bunu bizde yapıyoruz bu yapı olmadan sql import işlemi yapamazsın. - 12-12-2009, 13:15:11Bilader benle kafamı buluyorsun yapabiliyorsan yap kendinde kalsın ikide birde şudur budur diye atıp tutuyorsun sende koy opensource bizde görelim lafla herşey yapılır.dnmtnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2009, 14:00:36Buyur yaz göster ozaman ben olmaz diyorum 1 senedir codeigniter kodluyorum dünkü çömez değilim.dnmtnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
" diyen sensin sen yapcaksın ben değil. kurulum dosyanı da inceledim şuan Database sınıfı ile yapılamayacak bişey yok.