hostcuyum kolay onlar canım
http://www.codeignitor.com/user_guid...onnecting.html
burayı iyi okumadın sanırım.. Database kütüphanesini illa database.php den ayarladığınız ayarlarla başlatmak zorunda değilsiniz çağırırken de config set edebilirsiniz.
O halde neymiş yapılabilirmiş.
bakınız:
$config['hostname'] = "localhost";
$config['username'] = "myusername";
$config['password'] = "mypassword";
$config['database'] = "mydatabase";
$config['dbdriver'] = "mysql";
$config['dbprefix'] = "";
$config['pconnect'] = FALSE;
$config['db_debug'] = TRUE;
$config['cache_on'] = FALSE;
$config['cachedir'] = "";
$config['char_set'] = "utf8";
$config['dbcollat'] = "utf8_general_ci";
$this->load->database($config);
bu yapıyı kullanarak install yapısı kur yaz bana görelim bunu bizde yapıyoruz bu yapı olmadan sql import işlemi yapamazsın.