komik demedim, kodları da başından beri inceledim, bug dahi raporlamıştım siz de biliyorsunuz. burda aslan gibi tasarım cp, ben kodumu yazıyorum diye baştan belirtseydiniz, şimdi sağa sola anlamsız ithamlarda bulunmak zorunda kalmazdınız.