Meksikalı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komedi diye buna derim. Oscar a komedi dalında aday bir film olmuş.
Cevap burada verildi;
http://codeigniter.com/forums/viewreply/672650/
http://codeigniter.com/forums/viewreply/672699/

sql adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komik olan nedir tasarımım berbat, codeigniter ile yapılan bir forum projesinden css bilgilerini aldım bunu herkez yapar kodları incelemediğiniz açık açık ortada.

OfisSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@hostcuyum :

Bir açıklama yapsan iyi olacak sanırım...
Açıklama yapıldı codeigniter forumunda.

sql adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oyna ne hayallerim vardı codeigniter öğrenecektim bu projeyle
Öğrenicek adamın hali her yerde belli olur insanlarla dalga geçmekle öğrenilmez.

aLp3R3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ci ye gerek yok temel php ve mysql kullanımı ile forum scripti yazabiliriz
öyle bir proje başlatalım bende varım yani
benim projem framework olarak yapılmakta normal yazmak istersen yolun açık olsun.

2 Haftadır askerlik işlemlerimden dolayı ankara gata'da müşade altındayım bunu codeigniter forum projesinin sahibinede bildirdim zaten tamam dedi oda kopya olmadığını biliyor...