HM-Portal Diye Bişiy Duydunuzmu?????
6
●1.110
- 01-04-2007, 18:46:33Üyeliği durdurulduKaç lira lisansıHaymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2007, 15:01:12Lisansını resmi sitesi olan WoltLab GmbH | Startseite den bakabilirsin...
- 05-04-2007, 17:48:03Benim siteme saldırdığınız günleride hatırlamak lazım... SpyMasterSnake miydi neydi. Halende artıklar (Bi kaç velet) sürüyor...Tontonq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2007, 18:14:33Wbb, zamanında en çok ilgilendiğim sistemdi. Lisans gerektiren versiyonun ilk Almanca-Türkçe çevirisini de ben yapmıştım galiba. Tabi dosya lisanslı değildi

Haymac , HP zamanında Wbb'nin adı duyulunca millet icq'dan ekleyip benden dil dosyasını istiyordu, kimseye de vermemiştim
Daha sonraki versiyonlar piyasaya sürüldüğünüde, Woltlab'ın sahte mailini yapıp, lisanslıların hesapları araklamıştım
İçlerinden 1 tanesi çok uzun süre dayandı. Matthias'ın kulakları çınlasın
Adamın hesap sayesinde Woltlab'a bağlı tüm wbb yama ve dizayn sitelerine üye olup, her şeyi indirmiştim
Arşivlemiştim o zaman.
WBB iyidir güzeldir, HM-Portal da kurmuştum zamanında. Sade bir yapısı vardı, tabi şimdi ne hale getirdiler bilmiyorum.

demek istiyorumki pek güvenli değil
Arşivlemiştim o zaman.