• 01-04-2007, 18:32:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bir müşterim bu portalı istiyor bunun kendi sitesi varmı ve ücretlimi hakkında bilgi verirseniz sevinirim
  • 01-04-2007, 18:35:55
    #2
    Misafir
    wbb nin portalıdır, ücretsizdir ama wbb lisansı olanlara
    indirip kurabilirsin wbb ye entergre edilir. filan fıstık
  • 01-04-2007, 18:46:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wbb nin portalıdır, ücretsizdir ama wbb lisansı olanlara
    indirip kurabilirsin wbb ye entergre edilir. filan fıstık
    Kaç lira lisansı
  • 05-04-2007, 15:01:12
    #4
    Lisansını resmi sitesi olan WoltLab GmbH | Startseite den bakabilirsin...
  • 05-04-2007, 17:45:01
    #5
    lisanslarını dumplamıştım wbb nin resmi sitesinin ne günlerdi .. demek istiyorumki pek güvenli değil
  • 05-04-2007, 17:48:03
    #6
    Tontonq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lisanslarını dumplamıştım wbb nin resmi sitesinin ne günlerdi ..
    Benim siteme saldırdığınız günleride hatırlamak lazım... SpyMasterSnake miydi neydi. Halende artıklar (Bi kaç velet) sürüyor...
  • 05-04-2007, 18:14:33
    #7
    Wbb, zamanında en çok ilgilendiğim sistemdi. Lisans gerektiren versiyonun ilk Almanca-Türkçe çevirisini de ben yapmıştım galiba. Tabi dosya lisanslı değildi

    Haymac , HP zamanında Wbb'nin adı duyulunca millet icq'dan ekleyip benden dil dosyasını istiyordu, kimseye de vermemiştim

    Daha sonraki versiyonlar piyasaya sürüldüğünüde, Woltlab'ın sahte mailini yapıp, lisanslıların hesapları araklamıştım İçlerinden 1 tanesi çok uzun süre dayandı. Matthias'ın kulakları çınlasın Adamın hesap sayesinde Woltlab'a bağlı tüm wbb yama ve dizayn sitelerine üye olup, her şeyi indirmiştim Arşivlemiştim o zaman.

    WBB iyidir güzeldir, HM-Portal da kurmuştum zamanında. Sade bir yapısı vardı, tabi şimdi ne hale getirdiler bilmiyorum.