Konu
HM-Portal Diye Bişiy Duydunuzmu?????
05-04-2007, 17:45:01
#5
Tontonq
lisanslarını dumplamıştım wbb nin resmi sitesinin ne günlerdi ..
demek istiyorumki pek güvenli değil