Tontonq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisanslarını dumplamıştım wbb nin resmi sitesinin ne günlerdi ..
Benim siteme saldırdığınız günleride hatırlamak lazım... SpyMasterSnake miydi neydi. Halende artıklar (Bi kaç velet) sürüyor...